• Pierwsze kroki z narzędziem

    Niewątpliwą zaletą naszego narzędzia jest brak potrzeby jakiejkolwiek konfiguracji w celu rozpoczęcia pracy. Od razu po założeniu konta narzędzie gotowe jest do rozpoczęcia rejestracji. Jednakże w celu lepszego dostosowania narzędzia do swoich potrzeb sugerujemy wybranie z menu pozycji „Ustawienia”, a następnie wypełnienie wyświetlonych pól.

    Nagłówek na publicznej liście

    Publiczna lista jest listą wydarzeń prezentowaną klientom. Umożliwia ona wybór wydarzenia oraz dokonanie rejestracji na nie. Jednym z elementów tej listy jest nazwa firmy, której wydarzenia są prezentowane. Korzystając z tego pola można zdefiniować sposób wyświetlania nazwy firmy (tekstowo lub graficznie).

    Adres URL regulaminu

    Wklejenie w poniższe pole adresu strony internetowej zawierającej regulamin rejestracji spowoduje pojawienie się w formularzu rejestracyjnym dodatkowego pola, które będzie wymagało od klienta potwierdzenia zapoznania się z regulaminem.

    Dodatkowa treść przesyłana do klienta po rejestracji

    Treść umieszczona w tym polu będzie automatycznie wyświetlana na stronie potwierdzającej rejestrację, a także dołączana będzie do wiadomości e-mail wysyłanej do klienta.

    Po uzupełnieniu powyższych pól jedyne zadanie jaki pozostaje do wykonania do dodanie prowadzonych wydarzeń.

    Tworzenie nowego wydarzenia

    W celu utworzenia nowego wydarzenia należy z menu wybrać pozycję „Wydarzenia”, a następnie po prawej stronie kliknąć w przycisk „dodaj”. W wyświetlonym formularzu należy uzupełnić dane wydarzenia, a także zdefiniować dostępną ilość miejsc.

    Definiowanie terminów

    Po utworzeniu wydarzenia kolejnym krokiem jest zdefiniowanie terminów, w którym będzie miało ono miejsce. Na stronie ze szczegółami wydarzenia klikamy zakładkę „Terminy”, a następnie przycisk „dodaj”. Uzupełnienie wyświetlonego formularza spowoduje dodanie nowego terminu wydarzenia. Pole „Powtarzalność ” pozwala na określenie czy wydarzenie będzie miało miejsce tylko w określonej dacie, czy automatycznie ma zostać odnowione – wybranie z listy pozycji „co tydzień” spowoduje, że każdorazowo po odbyciu się wydarzenia będzie tworzony nowy jego termin.

    Określanie cen

    Ostatnim krokiem, który pozostał nam do wykonania jest zdefiniowanie cen. Na stronie ze szczegółami wydarzenia klikamy zakładkę „Warianty cenowe”, a następnie przycisk „dodaj”. Po dodaniu wszystkich wariantów cenowych wydarzenie jest gotowe do rozpoczęcia rezerwacji.

    Aby wyświetlić listę wydarzeń dostępną dla klientów należy kliknąć na imię i nazwisko aktualnie zalogowanego użytkownika, które dostępne jest w prawym górnym rogu. Z wyświetlonej listy należy wybrać „publiczna strona firmy”. Strona, która się otworzy prezentuje listę wszystkich dostępnych terminów wydarzeń. Adres do powyższej strony należy umieścić na swojej stronie internetowej, tak aby umożliwić klientom samodzielną rejestrację na oferowane wydarzenia.

    Istnieje także możliwość przekierowania klientów bezpośrednio do określonego terminu wydarzenia. Po wejściu w szczegóły wydarzenia, a następnie wybraniu z listy dowolnego terminu wyświetlony zostanie „Link do formularza rejestracji„. Wejście na wskazany adres od razu wyświetli formularz rejestracji na konkretny termin wydarzenia bez konieczności wybierania go z listy.


Dołącz do nas na Facebooku

Nasi Klienci potwierdzają skuteczność!

"Główną korzyścią jest olbrzymia oszczędność czasu i porządek"

Grażyna Tynel
Centrum Artystyczne Sztukarnia

Nasi Klienci potwierdzają skuteczność!

"Dzięki Sprawnej Rejestracji nie muszę pamiętać o notesie! Wszystkie informacje i dane klientów mam w jednym miejscu, 24h na dobę - z każdego komputera:) To ogromna oszczędność czasu."

Anna Weiner-Borowiecka
Pracownia Artystyczna CARAMEL

Doceniają nas media!

Biznesowy serwis Wyborczej (wyborcza.biz) umieścił nas na liście 10 narzędzi, które ułatwiają prowadzenie firmy.
Znaleźliśmy się w gronie takich marek jak Humanway.pl, inFakt.pl oraz AdTaily.pl.